ceturtdiena, 2010. gada 1. jūlijs

Ēriks Jēkabsons: Mana sirds liek atbalstīt „Visu Latvijai!”

Ēriks Jēkabsons: Mana sirds liek atbalstīt „Visu Latvijai!”
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319091

Ir reizes, kad savas valsts sardzē ir jāstājas katram pilsonim, neatkarīgi no sociālā statusa, dzimuma vai vecuma. Tāda reize bija 1991. gada barikādes, kad jautājums par Latvijas valsts tālāku pastāvēšanu bija Dieva un Latvijas pilsoņu rokās. Atļaušos apgalvot, ka arī šodien situācija ir līdzīga. Latvijai nedraud tanki, valstī nav svešās uniformās tērpts karapulks, bet valsts neatkarība atkal ir apdraudēta. Jau nākamajā Saeimā par jaunajiem Latvijas valdniekiem var kļūt Kremļa kontrolēti politiskie spēki. Sociāli ekonomiskās likstas un sabiedrības neticība politikas procesa virzītājiem dod vienreizēji labas iespējas Krievijas ģeopolitisko plānu īstenošanai ar t.s. maigās varas līdzekļiem. Tādos brīžos daudzi citi jautājumi kļūst otršķirīgi. Svarīgi ir uzsvērt, ka neuzskatu Krieviju un krievus par ienaidniekiem, gluži otrādi, Latvijai ir vajadzīgas labas un draudzīgas attiecības ar Krieviju, taču ne par Latvijas neatkaribas zaudēšanas cenu! Šodien Kremļa politika ir t.s. „maigā vara” – militāra spēka un draudu lietošanas vietā Krievija seko senajam ķīniešu sakāmvārdam – „ja nevari ienaidnieku sakaut, apskauj viņu”. Krievija neslēpj, ka vēlas atgūt savu ietekmi Baltijā ar loģistikas, nekustamo īpašumu, finansu, gāzes un naftas resursu kontrolēšanas palīdzību. Jau šodien ar Jūdas skūpstu Maskavijai tiek nodotas Latvijas valsts intereses un apdraudēta valsts drošība.

Jau ilgāku laiku no malas vērojot un analizējot politiskos procesus Latvijā, esmu nonācis pie secinājuma, ka gan īstermiņā, gan ilgtermiņā Latvijas kā rietumnieciski orientētas, nacionālas valsts saglabāšana ļoti lielā mērā būs atkarīga no partijas „Visu Latvijai!” tālākajām veiksmēm vai neveiksmēm. Nākamajās vēlēšanās tieši „Visu Latvijai!” un TB/LNNK apvienībai var izrādīties izšķirošais svars, lai novērstu Saskaņas centra un oligarhu veidotas valdības tapšanu. Prognozēju, ka politiskā apjukuma un piedāvājuma vakuuma laikā, tieši nacionālo spēku ideoloģiskā skaidrība var radīt lielāko un pozitīvāko pārsteigumu gaidāmajās vēlēšanās – nacionālais spēks varētu iegūt 15 – 20 deputātu vietas.

Taču vislielākā „Visu Latvijai!” nozīme ir tieši ilgtermiņā. Vienīgā iespēja Latvijai atgriezties uz patstāvīgas, saimnieciski augošas un drošas valsts takas ir Latvijas pilsoņus vienojoša, nacionāla valsts mēroga ideoloģija, kas mobilizētu un iedvesmotu kopīgam darbam lielāko Latvijas iedzīvotāju daļu. „Visu Latvijai!” ir visu Latviju aptveroša, nacionāla partija – ne nacionalšovinistiska, kā to mēģina nepatiesi apgalvot tie, kuriem nav tikama nacionāla, uz konservatīvām vērtībām balstīta politiska filozofija un ideoloģija.

Gaidāmajās vēlēšanās kandidēt negrasos, taču, iepazīstoties ar „Visu Latvijai!” vadītāju Raivi Dzintaru un citiem partijas aktīviem biedriem, esmu stingri nolēmis atbalstīt „Visu Latvijai!” kā eksperts un padomnieks politikas un drošības jautājumos. Ceru, ka man sekos arī citi. Ir īstais laiks patriotiski domājošiem cilvēkiem „nākt ārā no ierakumiem” un atklāti atbalstīt to spēku, kam pieder mūsu sirdis – Visu Latvijai!

Ēriks Jēkabsons
Bijušais iekšlietu ministrs
*********************************************
Komentāri:
LPP kopš pirmsākumiem bijusi prokrieviskā Šlesera partija. Jēkabsons pietiekami ILGU LAIKU bija šīs partijas biedrs un arī iekšlietu ministrs viņš kļuva kā LPP biedrs. Kurš normāls letiņš to varētu "turēt"?


Vai tiešām Jēkabsons no LPP aizgāja "Šlesera dēļ"?

Citāts no "Dienas" 28.09.2008:
"Pirms vairākiem gadiem ar skandālu iekšlietu ministra posteni atstājušais Ēriks Jēkabsons kopš vasaras atbild par drošības politiku «Latvijas gaisa satiksmē», vēsta TV3 raidījums «Nekā personīga».

Kā valdes loceklim Ē.Jēkabsonam aprēķinātā alga ir Ls 4050. Ē.Jēkabsons noliedz, ka būtu nokļuvis amatā pēc politiskās lojalitātes principa, jo no Latvijas Pirmās partijas izstājās, taču zināms, ka viņu šim amatam ieteica satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC)."
(http://www.diena.lv/lat/politics/politika/eriks-jekabsons-silti-iekartojies-gaisa-satiksme)

Vēl no meklējumiem internetā - atbilde uz jautājumu videočatā 03.11.2003:
"- Ko Jums tiiri personiigi noziimee Slesers?
Ēriks Jēkabsons: Aināru pazīstu kopš 16 gadiem un kopš tā laika, kad viņš kā jaunakais ekonomikas ministrs vienīgais drosmīgi nostājās pret Lembergu. Viņš ir Latvijā vairāku gadu laikā visvairāk apmelotais politiķis, visvairāk nenovērtētais un pārprastais politiķis. "
(http://www.apollo.lv/portal/news/articles/4641)

Tātad - ar Šleseru viņš bijis pazīstams visu apzinīgo mūžu, un vēl nesen - pirms pāris gadiem - ar Šlesera svētību ticis tipiskā "baķkas" amatā.

Labi, un tad vēl savu nepatiku varu pamatot arī ar to, ka viņš pirms kādiem 5 gadiem šķīrās no savu dēlu mātes, lai aprecētos ar latviski nerunājošu krievušku.

Varam, protams, palikt katrs pie sava viedokļa, bet atkārtošu: es šm cilvēkam neuzticos un "Visu Latvijai" izvēli uzskatu par kļūdu.

Ja runā par Ē.Jēkabsona aktivitātēm nacionālajā sfērā, tad nāk prātā savulaik ļoti aktīvā Krievu skolu aizstāvības štāba vadoņa Aleksandra Kazakova izraidīšana no Latvijas (diezgan rets izņēmums Latvijas varas iestāžu visai gļēvulīgajā praksē), ko panāca tieši Ē.Jēkabsons kā iekšlietu ministrs:
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/202950-krievu_skolu_aizstavibas_staba_aktivists_kazakovs_izraidits_no_latvijas

Bet varbūt Aleksandrs Kazakovs VIENKĀRŠI traucēja buldozera biznesam???!

Ko vēl nacionālu E.Jēkabsona kungs ir paveicis? Vai tas, ka tikās ar oligarhu un no krievijas izraidīto Berezovski ir pieskaitāms pie nacionāliem darbiem??!

6 komentāri:

  1. Par Ē.Jēkabsonu ir tikai sliktas ziņas. Kad mācījās par mācītāju, tad saistījās ar VDK. Bija Šlesera tuvs darbonis. Tad aizbrauca uz ASV ,strādāja par mācītāju, nodibināja boksa klubiņu, publiski darbojās, it kā ieguva vietējo latviešu atbalstu. Tad atgriezās Latvijā. Tas ir tāds čekas gājiens, jo uz vietas to uztvēra ,ka mācījies no Brīvās pasaules.
    Jaunajā partijā, ko vadīja R. Pauls un ko konsultēja Jānis Jurkāns, Jēkabsons sāka izvirzīties, runāja patriotiskus vārdus, bet darbi tādi nebija. Tad žurnālisti sāka rūpīgāk par viņu interesēties. Viņš aizstāvēja krievus. No ASV kļuva zināms, ka tur latvieši nav viņam uzticējušies. Arvien vairāk atklājās, ka viņš nav politiski tīrs. Aizdomas pieauga, avīzes viņu kritizēja. Kopumā atklājās, ka Jaunā partija ir pretlatviska. No tās aizlaidās R.PAULS. Arī Jēkabsons taisījās prom. LR taisīju radioraidījumus, kuros vairākkārt atmaskoju viņu kā Latvijai naidīgu, bīstamu, negodīgu. Bieži tādās reizēs čeka savu ielikteni atvirza attālāk, paturot drošā rezervē. Tad Ēriks apprecējās un pagāja prom. Tagad reakcionāri atkal grib viņu izspēlēt. Pilnīgi naidīgs Latvijai.

    AtbildētDzēst
  2. Kad Jēkabsons aizbrauca uz ASV, viņš tēloja cietēju, ko vajājusi čeka. Viņš ieguva atbalstu. Tādi ir čekas paņēmieni. Šlesers un viņa partija ir visu laiku saistīta ar čeku. Tagad JĒKABSONS gribēja iestāties TB/LNNK. Viņu ATRAIDĪJA., jo sevi ir atmaskojis. Viņš līdīs citur.

    AtbildētDzēst
  3. Tas teksts ir pareizs,tikai es tam neticu,jo autors ir sadarbojies ar čeku. TAGAD GRIB IEFILTRĒTIES VISU LATVIJAI DEP. KANDIDĀTU SARAKSTĀ TĀ IR ČEKISTU VOILTĪBA.CERU, KA VIŅI UZ TO NEUZRAUSIES

    AtbildētDzēst
  4. Labdien, es esmu Nira Šaloms. Pēc gadiem, kas man bija saistīti ar Vīru, viņš ar mani saplūda, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija velti, es gribēju viņu atgriezties tik daudz tāpēc, ka viņam ir mīlestība. Es lūdzu viņu ar visu, es apsolīju, bet viņš atteicās. Es izskaidroju savu problēmu savam draugam, un viņa teica, ka man vajadzētu vairāk sazināties ar pareizrakstības rīkotāju, kas varētu man palīdzēt nodot pareizrakstību, lai viņu atgrieztu, bet es esmu tāds, kas nekad neticēja burvībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, es pa e-pastu izraksta rastra, un viņš man teica, ka nebija problēmu, ka viss būs kārtībā pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš nodzina burvību un pārsteidzoši otrajā dienā bija apmēram plkst. 16:00. Mans bijušais mani sauca, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz uzaicinājumu, un visi, kas viņam teica, bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es viņam atgrieztos, ka viņš mani tik ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un aizgāju pie tā, ka mēs atkal sākām dzīvot kopā laimīgi. Kopš tā laika es esmu apsolījis, ka ikviens, kuru es zinu, ka ir saistību problēma, man palīdzētu šai personai, norādot viņu uz vienīgo reālo un spēcīgo burvju lādētāju, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com, jūs varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai kādā citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimējiet loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Uzvarēt tiesas lietu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Pārvaldiet savu laulību.
    Saņemt labumu un piesaistīt cilvēkus.
    Atgriezties zaudēto naudu.
    Izārstēt jūs no visām slimībām. gan izārstējams, gan neārstējams.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī tevi ar bērniem.

    Sazinieties ar šo lielisko vīrieti, ja jums ir kāda problēma ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  5. Every day became a struggle when I found out about my husband’s affair. I couldn’t eat, sleep, work or do anything without thinking about it. Our marriage was on the brink of ending, I could feel it. I decided to try a love spell by Dr.Obodo after I found his details online and I started waiting to see the results.

    In less than a day, he totally changed his attitude towards me and stopped the affair the very same day.

    Thank you so so so so much Dr.Obodo. You’re amazing!!if you need help here
    E-mail : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234)815 542548-1

    AtbildētDzēst
  6. Esmu dzirdējis daudz labu ziņu par DR WALE. Kāds mans draugs, kurš spēlēja loteriju, man pastāstīja, kā DR WALE deva laimīgo numuru, lai uzvarētu. Draugs man pastāstīja, kā DR WALE atgrieza vīru pie viņas. Drauga draugs paskaidro, kā DR WALE palīdzēja viņam iegūt līgumdarbu, ar kuru viņš cīnījās gadiem ilgi. Draugs arī runāja, kā DR WALE viņai palīdz bērna grūtniecības laikā. Draugs runāja, kā DR WALE palīdz viņai apturēt šķiršanos, kad vīrs plāno šķirties. Pēc daudzu citu lietu dzirdēšanas viņš ir darījis citu cilvēku labā visā pasaulē. Man nav izvēles ar viņu sazināties un dalīties ar viņu savās problēmās. Pastāstīju viņam, kā mans vīrs izturējās nepareizi pret mani un bērniem. Kad es viņam teicu, viņš man lūdza nosūtīt sava vīra vārdu, ko es arī izdarīju. Viņš man teica, ka uzburs mani. Viņš saka, ka tad, kad viņš būs uzburts, mans vīrs būs jauks arī man un bērniem. Patiesi pēc burvestības nodošanas mans vīrs sāka normāli rīkoties mums mājās. Tagad viņš mājās labi rūpējas par mums. Jūs varat sazināties ar DR WALE pa e-pastu drwalespellhome@gmail.com VAI WhatsApp: +2347054019402

    AtbildētDzēst