trešdiena, 2010. gada 21. aprīlis

Visvaldis Lācis iestājas Visu Latvijai

Diena.lv, 2010. gada 20. aprīlis, Barbara Alīte:
http://http//www.diena.lv/lat/politics/hot/visvaldis-lacis-iestajas-visu-latvijai

Saeimas deputāts Visvaldis Lācis izdarījis savu politisko izvēli, iestājoties Visu Latvijai.

"Sirdī esmu bijis kopā ar "Visu Latvijai!" kopš tā veidojās kā sabiedriska organizācija," izteicies deputāts. Viņaprāt, šobrīd ir īpaši nepieciešams nacionāli domājošiem latviešiem apvienoties kopīgā darbībā. Esmu pārliecināts, ka tieši šai jaunajai paaudzei ar skaidriem, nacionāliem ideāliem, mērķtiecību un sirdsdegsmi pieder nākotne, saka V.Lācis.

V.Lācis politisko karjeru sāka 1993.gadā, kandidējot 5.Saeimas vēlēšanās "Mūsu Zemes" sarakstā, liecina aģentūras LETA arhīvs. 2006.gadā viņš uz Saeimu kandidē jau no ZZS saraksta. Vairākus gadus V.Lācis bija bezpartejiskais Saeimas deputāts.

(Visvaldis Lācis esot bijis arī LNNK biedrs)

http://www.postfactum.lv/1/1/?id_news=39989
Visvaldis Lācis: Es esmu saviem gadiem neparasts vīrietis.

Kaut es esmu 86 gadu vecs, viņi viļas. Viņi viļas tāpēc, ka salīdzina mani ar parastu, vidēju vīrieti manā vecumā. Es drīkstu atļauties sacīt, ka es esmu saviem gadiem neparasts vīrietis.
Pierādījumu sacītam netrūkst. Kad "Visu Latvijai" izvirzīja 2009.gadā mani kā deputāta kandidātu uz ES parlamentu, pazīstamais žurnālists kosmopolītiķis K.Streips tūdaļ paziņoja, ka lūk, viņš nesaprotot, ko tas Visvaldis Lācis 85 gadu vecumā varētu darīt Briselē. Man neatlika nekas cits kā aizstāvēties.

Murjāņu sporta internātskola pēc mana lūguma sastādīja komisiju. Komisijā ietilpa skolas direktora vietnieks sporta darbā A.Teteris, Latvijas vieglatlētikas izlases treneris izturības nostiprināšanā Ļaksa, kā arī ilggadējais skolas sporta ārsts Zemītis. Valsts svētku dienas, 4.maija pēcpusdienā, es karstā laikā komisijas kontrolē veicu 20km bez apstāšanās un atpūtas 3 stundās un 16 sekundēs. Pirms šī pārgājiena asinsspiediens man bija 140/90. Pēc 20 minūšu atpūtas atguļoties zālienā, man asinsspiediens jau bija normāls 130/80, kā arī pulss bija normāls. "Latvijas Avīzes" žurnālists šo gājienu un šos mērījumus atspoguļoja avīzē. Man ir izsniegts Murjāņu sporta vidusskolas attiecīgs sertifikāts.

2010. gada 3.martā Olimpiskā centrā "Arēna", uz normāla lieluma futbola laukuma futbolā sacentās Latvijas un Lietuvas Saeimu komandas. Jaunībā līdz 35 gadu vecumam es biju spēlējis LPSR virslīgas komandās. Līdz 43.gada skaitlim, es turpināju spēlēt futbolu zemāku līgu komandās. Pārcēlies uz dzīvi laukos, es priekšpēdējo reizi futbolu padomju saimniecības "Vestiena" komandā spēlēja 63 gadu vecumā. Pēc abu minēto parlamenta komandu spēles "Saskaņas centra" deputāts M.Zemļinskis, kas Latvijas izlasē pavadījis 105 spēles, TV intervijā teica, ka Visvaldis spēlējis nevainojami.

Es esmu sportojis visā mūža garumā. 1985.gadā, 61g.vecumā, Ozolnieku, senioru meistarsacīkstēs stadionā es, nebūdams vieglatlēts, uzvarēju sprintā – 60m. skrējienā, kā arī lodes grūšanā. Toreizējais LFK un SK priekšsēdis Znatnajs apbalvodams mani nosauca par ātrāko pensionāru.
Tenisu es iemācījos spēlēt 46 gadu vecumā un nebūdams tenisists ieguvu 2.vietu starp Latvijas senioriem un piedalījos valstu sacensībā senioriem pret Igaunijas komandu. Līdz 40.mūža gadam es esmu diezgan regulāri piedalījies basketbola, galda tenisa un badmintona sacensībās sava prieka dēļ, kaut arī bez kādiem panākumiem. Pēdējos 33 gadus pavadījis laukos, es nekad neesmu izvairījies arī no smaga fiziska darba. Es nekad neesmu smēķējis, nelietoju alkoholu, pēdējos 7 gadus arī alu Jāņos nē.

Daži "gudrinieki" iesaka man kā daudzu rakstu un grāmatu autoram atstāt Saeimu un rakstīt grāmatas. Es jau to daru, pēc apgāda "Jumava" piedāvājuma augustā izdevniecība laidīs klajā manu 14.grāmatu "Kurzeme 1944./1945.". Šie "gudrinieki" aizmirst jeb nezina, ka reti kāds no viņiem vispār varētu nosaukt kādu rakstnieku, kas uzrakstījis grāmatas pie 80 gadu sasniegšanas. Bet es 85 gadu vecumā debitēju dramaturģijā. 2009.gada 14.un 15.martā, ik dienas, pa stundai, Latvijas Radio izskanēja manis sarakstītā raidluga "Es vēlos mājās pārnākt" par latviešu leģionu. To iestudēja ļoti pazīstamais Dailes teātra režisors Kārlis Auškāps un 16 Dailes teātra aktieri.

"Veselā miesā mājo vesels gars", to lūk tie, kas uzskata mani par vecu politikai, atceraties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru