pirmdiena, 2011. gada 10. janvāris

2010. gada notikums

Aizvadot 2010.gadu, visbiežākais jautājums bija: Kāds bija vissvarīgākais notikums? Mana pārliecība ir, ka vissvarīgākais notikums Latvijā bija 10. Saeimas vēlēšanas. Es pārskatu vecās avīzes, kur sevi propagandēja partijas, un apjēdzu, kādām briesmām esam izbēguši, ievēlot citus deputātus. Man priekšā ‘’Neatkarīgā’’ 2010.g.30.marts. Tajā gara, plaša intervija ar Šķēli, kurā viņš ir optimistiski noskaņots par TP izredzēm: ‘’Tas saraksts, kurā piedalīsies Tautas partija, uzvarēs šajās vēlēšanās.’’ Arī visa intervija ir tādā pašā garā. Mani pārņem šausmas iedomājoties, ka šī partija varētu uzvarēt. Vēl briesmīgākas izjūtas sagrābj mani, zinot, ka Krievija devusi miljoniem eiro, lai uzvarētu abas krievu partijas- Saskaņas Centrs un PCTVL. Kremļa slepenie dienesti pamatīgi nopūlējās ,lai Urbanovičs iegūtu varu un varētu izdarīt valsts apvērsumu, ko viņš solīja savās intervijās. To visu vajag vēlreiz apzināties, lai saprastu, cik bīstamā stāvoklī mēs atradāmies. Es vēlreiz saku vislielāko paldies latviešiem, kas balsoja par latviskām partijām. Saku paldies krievu vēlētājiem, kas nebalsoja par PCTVL, kas tāpēc arī netika Saeimā. Ļoti pareizi nupat izteicies Urbanovičs: ’’Man nav izredžu izskatīties labāk vai labi. Iedomājieties – nu, es tagad notievēšu. Tik un tā taču es būšu sūdīgais krievs! Un vēl komjaunietis, un vēl viss kas…(„Latvijas Avīze” 2011.g. 5. janvārī.) Tagad, kad darbojas jaunā Saeima, redzam, cik naidīgi ir deputāti Šķēle, Šlesers, Zalāns, kas tikai kritizē valdību. Tas tikai apliecina, cik nozīmīgas bija vēlēšanas, kas parādīja, ka nedrīkst uzticēties bravūrīgajiem solītājiem, meļiem, valsts nozadzējiem. Ekonomiskais stāvoklis valstī ir smags, bet tauta, valdība cīnās, lai pārvarētu krīzi un mēs dzīvotu labāk. Ticība ir.


ATIS SKALBERGS

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru